wtorek, 13 lipiec 2021 11:12

Ekologiczne prezenty dla klientów – dlaczego właśnie takie prezenty?

Oceń ten artykuł
(1 Głos)
firmowe upominki firmowe upominki ragsy.pl

Ofiarowywane dzisiaj klientom przy różnych okazjach firmowe upominki powinny być przede wszystkim na czasie – nikt już dzisiaj nie patrzy przychylnym okiem na smycze do telefonów, etui na dokumenty czy breloczki z logo.

Jakie w takim razie prezenty powinny być, aby sprostać wymaganiom i oczekiwaniom nowoczesnych konsumentów?

Ekologiczne prezenty dla klientów – nie wszystkie się sprawdzą

W przypadku zamawianych ekologicznych prezentów dla klientów spore znaczenie ma posiadany na ten cel budżet – warto jednak pamiętać, że jeśli nie mamy odpowiednio dużych środków, lepiej się za to przedsięwzięcie w ogóle nie zabierać. Słabej jakości gadżety reklamowe zamiast stać się wizytówką i rodzajem skutecznego nośnika reklamy, staną się jedynie śmieciem, który trafi w krótkim czasie do kosza. Konieczna jest atrakcyjna forma – bycie na czasie i pasowanie do obowiązującej mody – właśnie na takie ekologiczne prezenty dla klientów liczą konsumenci. W niektórych przypadkach dobrą inwestycją będzie więc zamówienie konkretnej ilości butelek termicznych z nadrukiem. To właśnie jedne z tych przedmiotów, które w swojej roli sprawdzą się znakomicie.

Inne warte uwagi ekologiczne prezenty dla klientów

Oczywiście na tym nie zamyka się lista ekologicznych prezentów dla klientów, które warto rozpatrzeć w ramach akcji promocyjnej. Kolejną propozycją firmowego upominku z nadrukiem  powinna być solidna, bawełniana torba na zakupy, skutecznie zastępująca tradycyjnie wykorzystywane plastikowe czy foliowe opakowania. Wśród gadżetów powraca moda także na organiczne, bawełniane koszulki, które także można ciekawie zabudować odpowiednim nadrukiem z logo firmy. Jeśli idzie o ekologiczne upominki, wraz z końcem roku można pomyśleć nad wykonanym z makulatury kalendarzem na przyszły rok, dzięki któremu świadomość firmy, z jaką się współpracuje, pozostanie na dużo dłużej. To jedna z dostatecznie tanich propozycji, dlatego można zastosować ją w stosunku do większej ilości klientów